Bröllopsresa

Nu drar vi på bröllopsresa, äntligen!! :) Ska äta och dricka gott så jag rullar från om en vecka.

Nästa inlägg kommer lite bilder från stugan, det är så otroligt vackert att det gör lite ont i hjärtat att missa en hel vecka av nyutslagna blommor. Gräset är nu kliptp för första gången, helt underbart!

Fick också en bild på ett gäng monster ute på ett fält. De ville väl in på vår tomt och böka sönder allt igen men det går inte nu längre! Staket sitter uppe, perfekt för att hålla vildsvin ute och bebisar inne :)


Kommentarer
Postat av: Gudmoren

Nu väntar jag på lite uppdatering ;)

Fast, jag är ju med er nästan hela tiden, men ändå =)

Stor kram

2010-07-01 @ 23:34:02
Postat av: ★Fam. Bus★

Hej!



hihi jag är inne o kikar om de kommit in något nytt då å då, men de förstår jag om du har annat för dig :)



Tack för din gissning... Ska bli spännande o se vad de blir för nått. hehe



Hur mår ni annars?? Semester nu kanske?? kram

2010-07-20 @ 19:11:10
URL: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0