Jonas 30 år

Inlägget kommer kanske i senaste laget, men jag hittade 3 bilder som jag tycker förtjänar att få en stund i rampljuset.

Ett fotografi innebär som bekant att man tar ett ögonblick av tiden, man bevarar ett porträtt av något för eftervärlden. Det kan vara så att man så gärna vill dela den där stunden med alla som inte är där för tillfället eller så hör det helt enkelt till att man tar bilder vid speciella tillfällen. I vilket fall som helst, ibland smyger sig motivet..


Hos familjen Bollvik innebär födelsedagar att familjen klämmer i med sång och rusar in på rummet där man sover. Drömvärlden rämnar och förhoppningsvis har man täcket på kroppen. I detta fallet var min syster "The frontline moral destroyer" och hade kameran i högsta hugg. Observera mitt leende, mitt otrolig artiga leende.. eller iaf försöket att upprätthålla ett.


Jag sover ofta väldigt djupt och det tar ett tag att ta sig ur den sömnen.





Artigt leende!




Die dragon... DIIIE!


Kommentarer
Postat av: Cicki

Tänk att jag vaknar upp brevid det där varje morgon, måste vara något i blicken som gör att jag stannar... :P

2010-01-14 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0