Genusperspektiv


Det finns inga speciella pojk och flick-kläder, bara så ni vet. Kolla vad fint gossen passar i rosa pyamas :)

Jag älskar fredagar, livet leker! Valle märkte såklart av att det var något spännande i luften så han ville inte alls somna sin vanliga tid. Vi somplanerat att äta middag efter att han somnat fick vänta till kl 21. Men det var värt att vänta på. Stor köttbit med persiljesmör, bea, idahopotatis, grillad tomat och mozarellasallad. Jag rullade av stolen och hasade mig upp i soffan. Somnar säkert om 10 min men säg inget till Jonas.
Imorgon fyller världens bästa tjej år så då vankas det fest i oxle, hurrahurra!


Yeah!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Observera att det är mammans åsikter.

2010-01-22 @ 22:00:08
Postat av: Sandra

Sötaste Valle.. Blev lite avis på Jessi & Anna som var barnvakt till Vallen i dag.:) Ville ju också vara med!!:) Hoppas ni har en underbar helg och att ni får skoj i kväll hos födelsedags barnet. kramkram Sandra

2010-01-23 @ 15:39:07
Postat av: Madelene

Heja genustänket! Så himla gullig ungen!

2010-01-28 @ 19:21:49
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0