Fru Bollvik är som ett gammalt vin.

Nej, inte surt.




Lillponken har fått feber, i tisdags var jag hemma med honom och idag tog mamman hand om honom.

När pappan var hemma hade jag fullt fokus på att .. härma Valles beteende, dvs sova när han sover osv. Tisdag som det var innebar att det serverades raggmunk hos familjen, det var också det enda vettiga som pappan gjorde under dagen.

Lilla mamman däremot, hon var uppe i ottan, gick till bolaget på order av pappan, lagade mat, diskade, uppdaterade badrummet med lite nya saker från stadens affärer, gjorde en efterrätt som vi ska servera på fredag hos farmor och farfar (frusen bör kanske tilläggas), tränade afrikansk dans (lära sig att skaka ordentligt på rumpan) kom hem och nattade den smått feberförvirrade lilla trasan.


Det var nog ett bra vin jag fick tag på, det verkar ju bli bättre med tiden!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men vad är det jag läser! Uppskattning såhär på morgonkvisten är man ju inte bortskämd med :) Mer sånt tack! :)

2010-01-28 @ 07:44:28
Postat av: Mamman

Nej men vad är det jag läser! Uppskattning såhär på morgonkvisten är man ju inte bortskämd med :) Mer sånt tack! :)

2010-01-28 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0