Blod, svett och tårar

Jag fick en underbar julklapp av finaste gudmor i år som jag måste dela med mig lite av. Hon har kämpat och kämpat, klippt, klistrat och nästan offrat sitt förhållande på denna fina gåva till mig. Här kommer ett litet smakprov.


Ett foto i veckan, spana in jonas i bakgrunden på bild 1


Partaj, drinkfest denna gång. Finaste tjejerna!


Mamman och Valle på bröllopet 2009-07-11.


Vi fånar oss en sen kväll i Rom 2009-09.


Valle och Mamman spenderade många sena kvällar hos gudmoren efter
hennes em-skift.


Ett helt album med underbara minnen från allt som hänt sen vi blev ihop, gudmoren och jag.

Utan dig vore inte livet det samma! Luv u

Kommentarer
Postat av: Pappan

Gudmoren is the shit!

2010-02-06 @ 15:26:38
Postat av: Sandra

Åhh vilket fint album!! Catrin vilket jobb! Jag förväntar mig ett liknande i 30års present det e lika bra för dig att börja nu;);).

Sitter här med mor o far o har precis avnjutit middag och nu sippas det på gott vin o laddas inför schlagern:).

Gött e det. Saknar er!!

Stor kram Sandra

2010-02-06 @ 19:19:47
Postat av: Gudmoren

De bästa åren i mitt liv :) Love U- Bollviks!!

2010-02-07 @ 09:20:59
Postat av: ★Svantes mamma★

Guuud så snällt av henne... Det är ju sånt man vill så gärna, men aldrig får tummen ur eller har tid med. :)

2010-02-10 @ 15:41:46
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0