Äntligen lite tid över

Nu var det länge sedan det dök upp något nytt inlägg här. Själv har jag åkt på ögoninflammation och plötsligt har jag lite tid över. Ska visserligen gå och hämta Valle på dagis strax...

Förra helgen grillade vi korv och åkte pulka. Vi vuxna gillade det nog mer än barnen sen var vi stor majoritet också. Vi blev så tagna att vi nästa helg ska köra ett nytt race. Snön ligger väl kvar en vecka till? Jag ser dock mest fram emot afterpulkan :)

Denna helgen var Valles mormor och morfar här och det ar lika mysigt som vanligt med massor av god mat. Vi hann också klämma in Annas födelsedagsfest och lite utgång på Tellus, mkt skoj!



Varför ser det ut som att jag och Jessi sitter och fikar i backen, det gick skitfort!




Valle väntar på att gå gå ut och åka pulka i lördags!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Kul med pulka, nästa gång blir det ståtävling på tefaten!

2010-02-23 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0