Mot Sthlm

Veckan går mycket fortare när man reser bort ett par dagar men samtidigt vill man ju vara hemma och umgås med nära och kära och kanske hinna träna lite. Nåja, i natt sover jag i underbara lakan på fint hotell och inte en endaste snarkning eller pip från man och barn kommer väcka mig. Hoppas jag... Förra gången jag bodde över i stockholm så låg jag vaken mellan 04-05 bara för att...

Vi har haft en underbar helg med mormor och morfar. Nu drar kaoset igång då vi insett att vi har bokat upp oss hela våren... bara roliga saker i och för sig :)

Igår hade Jonas kalas, skoj!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Henke!

Tack för glass, kakor, nougatsås, banan, hallon, blåbär, mjölk, kaffe, chips, dipp och grädden!

2010-04-19 @ 12:41:52
Postat av: Jonas

Tack för fina paket! Skylten sitter på plats :)

2010-04-20 @ 08:17:14
Postat av: Sandra

Cicki, har ni bokat in nån helg t Götet då??:) I er upptagna vår menar jag;) Hoppas ju på att få besök här vet du! Hoppas ni hade en mysig födelsedagsfika Jonas! Jag vill se kort:) Kramkram från Götet

2010-04-20 @ 10:24:46
Postat av: Sara

Hallå! Kul med lite uppdatering! :-) Jag kikar förbi ibland... Härligt med en natts ostörd sömn! Själv har jag en tandande ettåring och räknar med dålig sådan... :-P Ha det bra, kram

2010-04-20 @ 22:03:41
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Gudmoren

Tack för middagen....Jonas sa att jag fick äta glass och kakor till middag! Och tack för ett mysigt kalas!

Kram till bästa familjen Bollvik

2010-04-21 @ 15:20:02
Postat av: Anna

Tack för kalaset. Var mysigt och gott :)



Sandra, jag vill oxå med till Gbg men har varenda helg till i mitten av juli uppbokad. Men i sommar eller tidig höst hoppas jag på

2010-04-21 @ 22:06:57
Postat av: Cicki

Världens sämsta bloggar såg era kommentarer först idag... oops! Måste bli skräpning... Vi tog nog inte ens några kort, skandal!

Kram alla

2010-04-28 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0