Valles nya pyamas

Farfar har köpt en ny pyamas till Valle. En supersöt sak med blåmesar, bofink, domhärre, pilfink, grönfink, rödhake, skäggmes och sidensvans. Är nog inte många bebisar som har en sån :)




Gårdagens baluns slutade sent. Vi hittade en film på nätet hur man tillreder en perfekt absint, det smakade inte gott för det... Marcus hittade ett par hörselkåpor, undra om det var för att jag sjöng lite väl falskt på singstar. Sen blev det krogen och allting slutade med att jag o Emma blev bjudna på pizza. Gratis är gott!

Nu är vi i hagen för att hämta Valle. Man kanske skulle ta en liten tur i skogen så kan det bli några kantarelltoast till kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det KAN va det gulligaste klädesplagget jag nånsin sett...

Jag kräver bilder från er fest i går!!!:):)

Ha en skön kväll. Kraaaaam Sandra

2009-09-06 @ 19:37:48
Postat av: Sara

Otroligt söt pyjamas!! I like! :-D Ha det, kram

2009-09-06 @ 21:27:50
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm... den version jag fick höra om pizzorna var att ni praktiskt taget lurade av killen sina båda!!! pizzor under falska förspeglingar. Imponerande!

2009-09-06 @ 22:02:20
Postat av: Jonas

Håller med föregående talare. För en kort stund trodde han att hans moln var rosa.. sen blev de mörkgrå.



2009-09-06 @ 23:20:20
Postat av: -svantes mamma-

Haha de var en rolig pyjamas det ;)

Kram

2009-09-07 @ 09:04:05
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0