Kärlek

Igår överraskade pappan mamman. Mamman harmissat nästan allt på tv under det senaste året. Nu när man jobbar måste man hålla sig lite uppdaterad för att kunna hänga med i snacket i fickarummet. Just nu pratas det mkt idol, ensam mamma söker (eller vad det nu heter) och svenska hollywoodfruar. Ensam mamma verkar intressant. Enligt skvallret så vill en ensam mamma skaffa en pappa som bara är ca 5år äldre än sin 17årige son.
Helst av allt vill hon kladda på de unga gossarna och hockeyrumpa är visst något som är mkt trevligt, enligt henne då ;)

Pappan hade laddat hem alla avsnitt av idol för ett idolmaraton. Med tanke på att pappan hatar all tv som inte är sport måste jag nog inse att det är kärlek!

 
Pappan och en minilitenvalle

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är iaf en "sportjournalist" som programledare...

2009-09-23 @ 18:04:04
Postat av: Gudmoren

-Jonas försök inte. Det är av ren kärlek det du har gjort det!!! Förresten tror jag du gillar Idol-i smyg....

2009-09-24 @ 11:42:58
Postat av: Sandra

Framför allt gillar Jonas Hollywood fruarna;)

2009-09-24 @ 14:01:48
Postat av: Tess

Jag älskar Idol! De andra två serierna har jag tittat en snutt på. Såg "rump- mamman" hm..., Ankbruden verkar speciell på sitt sätt och en annan av de rika fruarna måste ha varit drogad...det lät så när hon pratade i alla fall...

2009-09-24 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0