Barnet sover då hinner man kanske blogga

Mamman har varit till Borlänge på tjänsteresa. Fick en trevlig golf som hyrbil, gps:en var min bästa vän (även om den ljög en gång). Utan den hade jag aldrig kommit rätt! Det här med att jobba gör att man hinner ungefär 0 av det man brukade göra tidigare förstår inte hur ni andra får ihop allt.

Fick träffa Ullis som det var en hel evighet sen jag såg sist. Klockan 22 slirade jag in och våldsgästade kan man säga. Det var underbart att ses igen!


Borlänges sötaste pojke Wille sover sött :)


Sandra! Det var sjukt avancerat men brinnande socker o grejer. Tur att vi hade en instruktionsvideo att följa. Smakade dock inge vidare så det blev farligt goda drinkar istället.


Kolla in våra två björnar, jag sköt det största :P Nu har vår nya soffa och matsalsbord kommit så nästa gång kommer det kanske upp bilder på vårt "nya" vardagsrum. :)


Hmm undra om det var när jag sjöng på singstar som dom där dök upp... hoppsan..


På söndag åker vi till Rom!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilken sötnos!

2009-09-10 @ 22:39:28
Postat av: Ullis

Det var så kul att träffa dig igen. Vi kommer och våldsgästar er i Nyköping sen :) Många kramar från Ullis och Wille

2009-09-11 @ 14:47:07
Postat av: Cicki

Ni är alltid välkomna! Jag kommer nog behöva åka på fler tjänsteresor till blg :) Jippi!

2009-09-12 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0