Jobb och dagis

I veckan som varit har jag sovit gott på hotell i Göteborg. Måste försöka hitta samma lakan som de har på hotell, de är ju helt underbara.

På måndag börjar pluttens inskolning. Håller mina tummar stenhårt för att han ska trivas på sitt dagis och att jag ska trivas på mitt jobb eftersom jag nu ska börja jobba 5 dagar i veckan :)

Har inte ens tagit några kort sen senast. Skulle ta kort på oss när vi var omsvidade i maskeradkläder från i lördags men då hade vi inget batteri kvar i kameran. Ska försöka få nån bild skickad till mig från dem som tog kort under kvällen.

Idag tog valle några steg helt plötsligt. Vi kommer nog ganska snart ha en liten springandes kille här hemma. Hejja hejja!

Hittade några kort i mobilen.


Valle med sina polare på Nissens kalas. Otroligt vilket kaos sånna små skruttar kan lämna efter sig.
Efter valles skumpa-kalas (till mammorna) kom jag på den geniala idén att gå till Emma o fika direkt efteråt. Jonas hann hem från jobbet och allt var städat o fint när jag kom hem, yes!


Kidnappade Isoll när när hon var på besök. Dags för en till kanske?!


Trevligt insiativ av en projektledare på jobbet, mera sånt!


Min lilla pussunge somnar i vagnen efter en timmes promenad...


...vaknar 20 min senare och leker Robin med hårband :)


Suddig bild på vår lilla tuffing o skorta och slips.


Undebara och gigantiska havskräftor från Göteborg när Jonas släkt var på besök. Krabborna och räkorna satt också fint vill jag lova :)


Hittade det Söderblomska huset när jag var i Uppsala. Då är det bra att flytta in antar jag, nej just det... Jag heter ju Bollvik nuförtiden.

Ikväll är det dags för tjejfest så bli himla skoj att träffa hela ligan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa och lägg ihop:



"Otroligt vilket kaos sånna små skruttar kan lämna efter sig."



och



"Dags för en till kanske?!"



och



"Jonas hann hem från jobbet och allt var städat o fint när jag kom hem, yes"



Pappan säger: inte.

2009-11-01 @ 02:31:28
Postat av: Cicki

Mamman säger JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2009-11-01 @ 13:52:40
Postat av: Gudmoren

Jag fick mig ett gott skratt!!!

Ni är för härliga Herr och Fru Bollvik.

Och Gudmoren säger: Jo en till!!! Annars måste snart jag börja avla och det går aldrig!

Kram

2009-11-01 @ 19:22:50
Postat av: -svantes mamma-

Hihi :) Duktig han är som gått lite granna. Himla snygg i jeansen och den rödrutiga skjortan!

2009-11-02 @ 08:42:36
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0