Första gången

Hittade en gammal bild från den underbara SSAB-festen 2005. Blev då bjuden på en flaska dyrt vin innan vi tog bussen från oxle till Rosvalla. Fick smaka en sallad från vinbjudarens tallrik helt ovetandes om att den grovt svartsjuka flickvännen satt brevid och tittade med onda ögon. Stort bråk utlöstes bakom min rygg och jag var såklart fortfarande helt ovetandes om detta. Snackade skit med flickvännen som började se lite sur ut ju längre kvällen löpte. Spillde ett glas vin över henne en stund senare. Fick dagen efter höra att folk sett paret stå och skrika på varandra. Det visade sig att hon inte gillade att jag smakade på salladen. Jag som inte ens kom ihåg att jag gjort det! Hoppsan, undra om den åtminstine var god... Vi blev aldrig mer bjudna på dyrt vin i oxle :(

Det var förövrigt första gången jag träffade världens bästa gudmor. Tänk om jag inte träffat dig!! Luv u



Såhär snygga var vi på den tiden... Jonas ser ju mäkta nöjd ut i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Gudmoren

Inte visste vi att det skulle bli vi när detta kort togs, men jag är väldigt glad att det blev så!

Vad skulle jag vara utan dig?!! Luv u!!

2009-11-04 @ 12:10:22
Postat av: pappan

Ja du raring, mindre gråhårig! :D

2009-11-04 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0