Underbara vår

Som alla säkert redan anat tog jag en säker jumboplacering under gårdagens dansmatteVM. Undra om det var för att jag var nykter... vi skyller på det. Kameran hade jag tappat bort så det blev inga bilder på det spektaklet tyvärr. Vi var i alla fall ett glatt gäng på sisådär 14 personer som åt grillat med alla tillbehör man kan tänka sig. Så gott!

Måste tillägga att Valle, Theo och Molly måste vara några av de bästa ungar man kan önska sig. Under pågående VM, två dansgolv och hög volym sov våra knattar genom allt. På natten bar det av till Halla och Agda. Vi vaknade upp til strålande solsken och en heldag nere vid vårt älskade torp. Nu har vi grillat och snart ska gossen sova.


Picknick i torpet


Körsbärsträden på tomten står i blom, snart blommar hela kärsbärsdalen på berget, längtar!


Vintergrönan blommar bakom torpet, så vackert!


25 grader varmt i luften och den godaste fläskfilén jag ätit på länge.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Svenskt kött + superglaze = bestest. Det var faktiskt sjukt gott!



Glörg va jag längtar till semestern, bosätta sig i torpet och bara... vara ...

2009-05-03 @ 10:27:51
Postat av: Therese S

Helt fantastiska bilder! Längtar dit...

2009-05-05 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0