Nu har vi flyttat

Tack kära vänner för all hjälp vi fått under helgen. Vi hade aldrig fixat detta utan er! Packhjälp, barnvakt, bärhjälp och sen packa upp, är så glad att vi har er som ställer upp i alla lägen :)

Nu ska vi bara komma iordning med allt. Är galet mycket jobb kvar kan jag tilllägga. Nästa helg går nästa flyttlass, vi lämnade förrådet orört (jag vågade inte ens gå upp och titta på det).

Bilder kommer eller ännu hellre får ni komma o hälsa på!

Annars har jag och Valle spenderat dagen med att gå till babysimmet i ösregn, sen väntade vi i en lilten evighet på att regnet skulle sluta. Det gjorde det inte så vi fick gå hem i ösregn också.


Gammal bild på valleplutt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas ni har det bra i nya lägenheten! Visst är det härligt att flytta till nått man fått fixa med själv!

Vi kommer nog hem helgen den 6/6, om ni är hemma kommer vi gärna förbi och kollar! Om ni har vägarna förbi Uppsala är det bara att titta in.

kram Matilda

2009-05-19 @ 08:08:59
Postat av: Henke!

Nu börjar jag känna mig redo för "Cickis byrå from Hell!"

2009-05-19 @ 11:07:16
Postat av: erica

va skönt att ni har flyttat in, även om jag förstår att det är mycket att göra nu. Hoppas att ni mår bra å att vallekillen trivs i sitt nya hem =) Ha det gott. Vi kanske ses när vi kommer upp i juni. Kram erica

2009-05-19 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0