Ingen hemtele eller internetlina...

men en unge som kryper från rum till rum! Helt galet är det. Igår stog jag och pratar i telefonen i köket. Valle lämnade jag på en filt i vardagsrummet. Plötsligt så märker jag att ungen är brevid mig i köket, hur gick det till?! Nu är det slut på det lugna livet anar jag, help!

I förrgår skulle jag ringa ett samtal. Telefonen ville inte riktigt. Det visar sig att vi inte har någon telefon längre... inte internet heller i gamla lägenheten. Båda delarna ligger snällt och väntar på oss i nya lägenheten. Nu behöver vi bara ett golv som sagt... på onsdag är det sagt att de ska börja. Håll tummarna!

Ett tecken på att man är småbarnsförälder upptäckte jag i lördags. När man på krogen vid halv två käner att man vill gå hem och göra choklad och mackor istället för att hänga kvar till stället stänger :P

I söndags var vi på kalas hos Dante. Han fick en mobiltelefon, hoppas att han blev glad men han fick kanske oxå lite seperationsångest... Han har trots allt haft sin blå/orangea trotjänare i 10 år så det kan inte vara helt lätt att skiljas från den ;)

Som sagt det kommer inte blir så många uppdateringar innan vi är inne i nya lyan. Vi får slåss om en dongel (fult ord!) tills ordningen är återställd.

Kommentarer
Postat av: Therese S

Men hej gumman! Kryper Valle?!!! Ojojoj varför är inte jag där:( Saknar er och tänker på er varje dag! Stora varma kramar från mig

2009-05-05 @ 21:10:06
Postat av: Henke

Cicki... Synd att du redan har kollat in bröllopsklänning... Annars hade jag haft ett fint alternativ:



http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/wedding%20dress266.jpg



:p

2009-05-06 @ 15:06:09
Postat av: cicki

Hahaahhahaaa bli inte förvånad när du ser mig den 11e. Den där kändes lite bekant host ;)

2009-05-06 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0