Ett tilllägg till gårdagens VM

Hittade denna bild i mobilen. Jonas tog sig till final och blev med liten marginal besegrad av Billy. Måste vara Jonas gamla tävlingsdansargener som ligger kvar... Duktiga var de i alla fall. Tillskillnad från en annan som hade två vänsterfötter. Jag som var helt övertygad att min alkoholfriajordgubbsdrink skulle slå in med en C-vitaminkick med superkrafter, så var inte fallet...

Imorgon drar jag till stan och lämnar man och barn på landet. Mer om det en annan gång!

Mobilbilder:



Hejjahejja! DansmatteVM 2009.


Mamman o Valle i torpet.


Luktar gott :)



Kommentarer
Postat av: Jonas

Woopahh! New highscore?! What does that mean? IS THAT GOOD, NEW HIGHSCORE????

2009-05-03 @ 10:24:39
Postat av: Henke

Jag är fortfarande besviken över att dantes piratdans inte har samma slagkraft längre..



Iof kan man ju inte köra samma taktik hela tiden, tillslut blir man ju självklart sönderläst..

2009-05-03 @ 21:03:02
Postat av: Jonas

Alla stormakter möter tillslut sitt öde.

2009-05-04 @ 13:39:06
Postat av: Henke

Nästa år blir det nytt highscore!



Nu står xboxen i stökiga rummet och snart är dansmattorna inkopplade också...!



Ett års hårdträning är att vänta.

2009-05-05 @ 12:15:24
URL: http://www.inskogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0