Brevet

Har som sagt fått ett spännande brev... trodde först att det var någon form av reklam men när jag läst några rader anade jag att det var något annat :)

Det är instuktioner jag ska följa den 27/6. Har fått en kod för att hämta ut biljetter på tågstationen och sen ska jag åka någonstans. På destinationen bli jag upphämtad av en person som kallar sig Rogga (läskigt!) Jag ska visst fråga först så jag inte åker iväg med vem som helst. Personen som skrivit brevet vet väl att stress kan göra att jag mycket väl skulle kunna göra det :P

Jag ska också göra en skylt där det står "Jag heter Cicki och jag ska åka med dig", sen en packlista på saker som jag ska ta med. Jag börjar redan bli nervös kan jag meddela. Det står undertecknat med LIGAN. Nu undrar jag om denna liga är några man kan hyra på blocket eller om det faktiskt är nån liga som jag känner. Help!



Smygtitt på lägenheten:

Från att Valle haft 1kvm att röra sig på så har han nu aningen mer, gåstolen är superroligt att rusa runt i. Helt underbart! Här syns också våra charmiga köksluckor med trähantag.


Mys på Vallarna i onsdag. Sex små bebisar (som börjar bli stora) bökar runt. Mammorna lunchar och dricker latte :) Vi valde helt klart rätt dag för nu regnar det. Hoppas det blir uppehåll snart för vi ska iväg och babysimma strax.


Glad bebis!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ser så fint ut i lägenheten! Skrattade så jag grät åt brevet. Rogga låter verkligen inte som någon man egentligen vill åka med.

2009-05-28 @ 14:24:05
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej! Är det månne ni som ska slå era påsar ihop? När ska detta ske då? *nyfiken* Jätterolig blogg du har som jag följer varje dag! Sköt om er!

Kram Tessan B

2009-05-28 @ 15:53:17
Postat av: Cicki

Nemen vad glad jag blir att du läser vår lilla blogg Tessan :)Jo den 11e juli är det dags för dop och bröllop...help!



Jag hoppas att Rogga kommer vara en snäll prick.



Kram!

2009-05-28 @ 21:12:01
Postat av: Anonym

Vad roligt med bröllop och dop! :-) En dag du ALDRIG kommer glömma kan jag lova!

Ja Rogga kommer säkert vara en hyvens prick ska du se *hahaha* Spännande!

Kram Tess

2009-05-28 @ 22:13:23
Postat av: Therese S

Hahaha...se till att ha polisen på tråden så att du är säker när Rogga kommer...

2009-06-04 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0