Bebismys

Vi har det underbart mysigt nu när pappan är borta. Inte för att pappan är borta utanför att vi har Helena och Stina här med oss :)

Barnen har synkat sina mat och sovklockor perfekt dessutom. Vi fikar, shoppar, äter och busar med gullungarna dagarna i ända. Dagen i ära så har jag köpt Valles första skor, supersöta retroskor från rackamaja. Bild kommer såsmånigom!

Herr besiktningsman kom och kollade på lägenheten idag. Jag var sådär lagomt nervös då det ser ut som vi haft lek med kniv och eld på ekparketten. Det såg ut så när vi flyttade in men när vi sen kollade på föregående besiktningsprotokoll så står det "små repor i parketten". Små? Undra hur de uppskattar kraterhål på nyköpings hem. Hursomhelst möblerade jag och Helena om lite snabbt fär att dölja det värsta och det gick vägen. Pust! Har varit övertygad att de skulle tvinga oss att betala för någon annans exorsistdemonutdrivning...

Dags för födelsedagsmiddag (i efterskott) på stan!


Rosa blåsippa från förra året


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men...jag vill också vara med er! Det låter så mysigt. Ni får faktiskt skaffa fler barn om jag ska ha nån till så jag också får "bäbisgemenskapgreja"...:P <3

2009-05-14 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0