Äntligen

Vi börjar komma i ordning så smått men vi har en del att packa upp och fixa ordning ännu. Min älskade familj kommer hit på torsdag så det blir toppen. Barnvakten är fixad! Anar att det är Valle de är ute efter att träffa i första hand ändå hihi ;) Det ska bli så skönt att träffa mamma o pappa för det var en tag sedan nu.

Henke är du ledig på fredag?? Jag har fixat släp till kl 12 o då måste byrån from hell ner från förrådet. Borde ju ha kollat med dig först för annars är det jag(hjälp!!) och jonas som ska släpa ner besten...  Jag håller mina tummar att en stark karl kan komma och hjälpa jonas helt enkelt.

Ikväll ska vi på Robins kalas, skoj!!

Ingen bild idag... måste packa upp kameran och ladda över lite nytt..

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag är ledig på fredag och det enda jag har planerat på fredag är en sväng till gumsbacken för att handla och hämta en ny kamera! :)



Ha re skoj ikväll!

2009-05-20 @ 18:53:09
Postat av: Evelina

Hej gumman! Vad roligt att ni börjat komma på plats i nya lyan! Det ska bli så skoj att få komma dit och kika på den framöver! Hoppas du får en mysig familjehelg! Vi får besök av Davids föräldrar så även jag räknar med lite barnpassning ;-) Stor kram!

2009-05-20 @ 21:05:45
Postat av: cicki

fan vad guld henke. halv tolv behöver vi en kraftkarl!!

2009-05-20 @ 22:39:23
Postat av: Jonas

Sweet, då ska vi härska den "Blåa byron av death"

2009-05-21 @ 13:07:45
Postat av: Henke

Lätt!

Det har tagit mig 29,9 år att samla kraft för denna uppgift... Nu är jag redo för att gå in i nästa fas i livet. Om jag misslyckas kommer jag gå i samma öde som Dante gjorde, en livsfarlig sjukdom som varar en vecka.





Ska jag komma bort till er gamla lägenhet till 11.30?

2009-05-21 @ 14:17:36
Postat av: Dante

"The byrå", dubbelt så otäck som Stephen Kings "The mangler".

2009-05-26 @ 09:29:03
Postat av: cicki

Hehe o då är the mangler sjukt otäck... fast jag har för mig att man hejjar på mangeln tillslut :P

2009-05-27 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0