Mammans kulinariska anrättning

Jag har alltid sett migsjälv som en rätt skaplig kock nästan på gränsen till riktigt bra. Idag bestämde jag mig för att laga mat till Valle. Sötpotatis och kyckling med basilkia och lite vitlök. Mums! Jag smakade, Jonas smakade sen var det Valles tur. Först kom ett stort gapande smajl när skeden närmade sig munnen... sen... en kväljning och tillsist en rysning! Noooooo! Vilket misslyckande. Har intalat mig att det kanske var lite torrt. Har blandat i lite vätska och nu kommer ungen älska maten, eller...?


Ser det inte smaskigt ut? :P


Pappa matar Valle med banan, eller jag menade matar tröjan med banan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du e duktig som lagar maten själv!! Heja dig.Saknar att få gosa mä bebisarna... Måste åka hem igen snart, får lite bebis o kompis abstinens jö!! Kram från Götet

2009-03-25 @ 20:46:30
Postat av: cicki

Anar att kommentaren är från dig Sandra! :) Namnet brukar falla bort ibland. Ja du måste komma hem snart!! :) Jag vet en bebis som har sandraabstinens!

2009-03-25 @ 20:50:57
Postat av: Matilda

Hej

Smör det brukar vara bra, han behöver väl gå upp lite?!



Är ni hemma över påsk eller blir det Gävle?

kram

2009-03-26 @ 12:14:06
Postat av: Jonas

Munnen flyttar ju på sig hela tiden!

2009-03-26 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0