Indiskt igår italienskt idag

Annars inte mycket nytt... Lyckades få god sås igår också även fast den inte ens hette "god sås".  Jag tog ett kort fast Jonas sa att det såg ut som skit. Ni kanske undrar hur det såg ut? Lika bra jag lägger ut en bild så ni slipper ligga och fundera :P

Ikväll ska vi laga cannelloni, tänkte slänga ihop något utan recept. Om inte jonas kommer på mig förståss, han vill alltid följa recept punkt till pricka. Vi hittade bara färsk lasagne med fullkorn, såg ut som torkad gröt. Får se hur det smakar ikväll.


Det var gott, lovar!


Valle lyssnar på hårdrock. Jaja resten av veckan får han lyssna på schlager :P


PS. Pappa har valt kläder. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Randiga kläder? Vadå? Jag förstår inte :p



Valle gillade Converge! Han blev helt till sig, nu ligger han och slickar på sin ena fotsula samtidigt som han sparkar mamma med den andra.

2009-03-13 @ 19:20:30
Postat av: -svantes mamma-

Hihi snygg färgmatchning :-) hihi



Söt han var i hörlurarna... kram

2009-03-13 @ 22:08:10
Postat av: Therese S

Men han är ju helt fantastisk pojken! Gud vad jag längtar efter honom! Puss puss puss

2009-03-13 @ 23:11:34
Postat av: Mats

Dj Valle in da house-.

2009-03-14 @ 13:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0