Helgen som gått

Har märkt att jag inte hinner skriva några blogginlägg på helgen. Men förhoppningsvis så är alla och roar sig på olika håll och inte sitter och läser en mamma-bebisblogg ;)

Vad har vi nu haft för oss. Minnet är ju inte så bra nuförtiden. I fredags hängde jag och Valle och barnvagnsmaffian på Birgers ett par timmar. Tanken var att vi skulle gå en underbar promenad i solskenet men istället blev det snöstorm så vi kom fram till att fika var trevligare. I lördags blev det mer fika på stan med Sara. På kvällen försökte jag kurera en envis förkylning med vin hemma hos Jessica, ett mycket lyckat uppdrag. Idag tog vi ännu en fika på stan, Jonas och Valle med grabbarna och Jag med Sara och Emilie. Hoppas att den där mammagympan gör underverk...


Valle myser med Jessica och Anna i lördags! Valle kan nog inte vara lyckligare :)


Valle och Nisse på Birgers. Nisse är Valles famtida privata barnläkare. Sjukt lyxigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka underbara foton!!! Jessica o Anna e riktigt mamma-material!!! Hoppas du känner dig lite friskare efter vin o utgång;). kramkram från Sandra.

2009-03-29 @ 21:43:12
Postat av: Anonym

Åh vilka underbara foton!!! Jessica o Anna e riktigt mamma-material!!! Hoppas du känner dig lite friskare efter vin o utgång;). kramkram från Sandra.

2009-03-29 @ 21:44:01
Postat av: Jonas

Nisse kommer blir världens bästa barnläkare, det är sjukt kul hos honom!

2009-03-30 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0