Fullt upp

Idag har det mist sagt varit fullt upp och vi har hunnit göra stora framsteg. Först var vi på mammabebisgympa. Valle måste ha blivit inspirerad  av allt hopp och studs för plötsligt ser jag hur han vänder sig från mage till rygg. Så nu kan lillungen snurra runt runt i en väldig fart. Hur ska jag nu kunna hålla koll på vart ungen håller hus...?

Sen lunchade vi med flickorna på stan, snälla Sandra fick köpa ut åt mig på bolaget (jag är ju bara 19, eller var det 29...) sen en ny premiär för Valle -kyckling och pasta. Han slukade en hel burk! Därefter en långpromenad med Sara. Allt detta för att slippa ta hand om vår lägenhet som ser ut som ett värre kaos. Pappa Jonas vill sägert ha lite att pyssla med när han kommer hem så man kan säga att det är för hans skull.

 
Lilla mamman bloggar med bebis på en arm och ett glas rött i den andra. Valle har en ny pyamas i stl 74 :)


Valles första möte med en majskrok, väldigt lyckat!


Föredetta vardagsrummet numera lekcentral där man snurrar runt runt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ostbågar is the shit!

2009-03-06 @ 00:53:35
Postat av: madelene

Haha, men gulleungen! Älskar er fina lekcentral. Blir bra sedan i nya lyan där han kan snurra runt på 93 kvadrat. Majskroken ser förförande god ut. Valle kan konsten att få all sorts föda att se ut som gormé.

2009-03-09 @ 08:29:39
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0