Arvegods

Idag har vi varit på läkarkoll för Valle. Det gick finfint, han klarade lekasakstestet! Han skulle tydligen släppa en leksak med ena handen. Märkligt, en smart unge vill väl hålla kvar leksaken. Valle tyckte att det var mer spännande att titta på den lilla praoeleven som satt på en stol mitt i rummet än att hålla på med fjantiga test. Vad gjorde den lilla pojken där måste han ha funderat, det gjorde i alla fall den lilla mamman.

Valle 6 mån
8,3Kg
72cm (det var en annan tant som mätte denna gången, då brukar han inte växa av nån anledning...)


Hittade lite arvegods i en låda. Var tvungen att bädda ner skrutten med detta gamla påslakan.

Jag vill krypa ner brevid o bara mysa :)
 

Kommentarer
Postat av: Henke

När ska Jonas lära Valle att man ska peka fingret på 60% av alla bilder? ;)

2009-03-25 @ 07:55:30
Postat av: Jonas

Det kommer, jag har precis lärt honom att "High-five" är en mycket viktig bit av vardagen.



Måste nog säga att han ser ungefär lika söt ut som när jag är nyvaken i min säng!

2009-03-25 @ 11:25:51
Postat av: Evelina

Skumt med leksakstest!! Men bra att han klarade det! :-) Eddie saknar sin "lekkompis" så vi får styra upp en "mammorna-pratar-och-skvallrar-och-bebisarna-stirrar-på-varann-träff" snart! Kram!!

2009-03-25 @ 15:27:48
Postat av: Anonym

halloj! Mys pojk =) ser så skönt ut där han ligger. Hoppas vi ses när vi kommer hem i påsk. Kram erica å nora

2009-03-25 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0