Midsommar och nostalgi

Håll tummarna att vi åtminstone slipper regnet imorgon. Man måste ju ha oblogatorisk sommarklänning så jag förbereder mig på att frysa *brr*

Lillasyrran hade letat upp dessa bilder hos mamma och pappa, så underbara!


Underbara morfar som dog när jag var 6 :(


Världens finaste mamma och pappa


Pappa röker pipa aka badboy


Pappa, jag och storasyster i köket. Underbar tapet eller hur? Ni som varit hos oss vet att bordet följer med oss ännu. Senast kom det till användning på Jonas 30årsfest :)

Ha en riktigt härlig midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese S

Nemen! Vilka fina bilder. Vad roligt att se dem :D

2009-06-23 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0