Hemmafix

Idag är det tråkigt väder ute så jag och Valle bestämde oss för att fixa hemma inför morgondagens fest. Vi har knappt några möbler ännu så det finns mycket svängrum i alla fall. Vi skulle ha fått vårt köksbord från mio förra onsdagen men det hade blivit något strul på centrallagret så nu blir det inget bord på ett bra tag. Vi kunde tydligen få låna ett bord sålänge, vi får se hur vi gör. Hittils har vi intagit alla våra middagar på balkongen, tacka vet jag inglasat :)


Sommarkille under förra veckans värmebölja.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

tack så mkt för din kommentar i min blogg. :) Jeans är skitläckert! De första köpte jag i strlk 62, och han har nu ett par i 68. letar mer men hittar inga snygga :(



Valle bara växer o växer! Hur lång är han nu???



kram kram

2009-06-05 @ 17:49:27
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Therese S

mm...skulle vilja sitta på er fina inglasade balkong och gulla med valle.

2009-06-05 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0