Upp och hoppa

Kors i taket! Lilla mamman har varit och tränat! Var superduktig och kom upp tidigt som aldrig förr, kl 09 :) Sen traskade Valle och jag iväg till friskis för lite mammabebisgympa. Hade en liten förhoppning om att Valle skulle avsky att ligga o kolla när mamman studsar runt eftersom jag då skulle slippa gå dit igen. Det visade sig dock vara tvärtom. Det var tydligen väldigt spännande så nu måste jag ju gå ditt och hoppa runt för Valles välmående (och kanske lite mitt). Undra om träningsvärken kommer smygande snart... måste förbereda Jonas på att jag kommer ligga avtuppad i soffan resten av kvällen :P


Efter gympan hann vi med att fika hos catrin. Tur att jag åt några kakor så inte träningen gjorde någon verkan :P Usch vad mycket man hinner med när man går upp tidigt. 


Valle får sitta en stund i vagnen under gårdagens promenad. Under dagens promenad införskaffades en ny fin mössa till Valle och en flaska vin till "lillfredag" till mamma och pappa :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Duktig mamma!

2009-01-30 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0