Stöldgods

Eftersom kameran numer är död som en sten har jag börjat sno bilder av andra. Här kommer en bild på mig och sara från Dennis rockfest. Vi poserar på röda mattan ;)


Foto: Billy eller Lisa stulet av Dennis.
Har klippt lite i bilden eftersom jag inte vet om alla vill vara med i min lilla blogg. :)

Hmm undra om två schlagerbönor kan lura någon att vi gillar rock. Skulle inte tro det, men det var galet skoj! Fler fester åt folket :)

Mitt nästa drag att att börja trakka er läsare med youtubeklipp på valle... eller nånannan som kommer i vägen för min videokamera mohagawagaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiitwiiiooooo!

2009-01-14 @ 18:54:39
Postat av: storasyster Therese

Du ser ut som hon susanne på TV-sporten! Fast mycket snyggare så klart!

2009-01-14 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0