Småplock ur dagarna som gått

Nu var det länge sen igen, fy på mig. Ni kanske börjar misströsta... Jag har faktiskt skrivit ett inlägg precis efter jul som jag inte har publicerat. Tänkte fixa en bild först från insidan av pepparkakshuset of terror ;) För den som är intresserad det vill säga :P

Annars så har jag och valleplutt haft det fullt upp. Vi har varit på shoppingresa till Linköping och köpt möbler till Catrin och en nattlampa till Valle. Sen blev det montering och vinsippning till halv två på natten. Trots vinet gick monteringen strålande, i och försig sippade jag, Jessica byggde och Catrin rensade lådor!

Vi har också hunnit med en fredagkväll i Annas nya lya. Valle blev som vanligt bortskämd. Anna skojade och sa att hon kunde hålla efter att Valle ätit och spytt. Det blev nån miss i kommunikationen där för enda gången Valle spydde var när Anna så snällt bar Valle. Kaskadspya över hela tröjan som luktade mums. Anna skicka faktura! ;)

Idag var det dags för första babysimträffen. Vi tittade på film och pratade lite i gruppen. Valle och Eddie skötte sig exemplariskt. Vi får se hur det går nästa vecka när vi dessutom ska ner i poolen. Jag och Eve har redan börjat spekulera i hur det ska gå till med blöta bebisar och mammor som ska duscha... Jag har kommit på den ultimatia idén att ha med min nanny. Ska bara ringa hennes chef så hon får ledigt varje måndag. Om nån annan är sugen på att plaska med oss så hör av er. Vi kan behöva en hjälpande hand :)

Sen blev det thaimat på stan med Jessica och Catrin. Jösses vilka portioner, hade räckt till 4 pers. Mums! Sen en fika på birgers med Kim, Robin och Svenne och nu slutligen är vi hemma. Skrutten sover sött och lilla mamman passar på att surfa lite.

 
Anna glatt ovetande om spyan som väntar. Valle laddar för fullt!


Valle på Catrins arm efter spyan. Med skyddande spytrasa redo för nästa attack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0