Rockfesten!

I måndags var det alltså dags för dennis rockfest! Plötsligt var klockan fem på morgonen och det var dags att åka hem. Det var superskoj och alla var så fina. Man skulle kunna tro att vi var coola rockmänninskor synd bara att skenet bedrog ;) Men för en kväll...

Här kommer lite bilder.


Jag, städad innan festen dragit igång. Rocklight kan vi kalla mig.

 
Livespelning hos Henke innan festen drog igång. Jonas"rockabilly"Bollvik

   
Billy, Jonny och Lisa fotade! Ska bli roligt att se deras bilder sen.


David och Nisse


Ett av långborden


Det serverades små godbitar på spegel.
(För att Valles farmor och mormor inte ska få chock så vill jag tillägga att det var florsocker)


Party på dansgolvet

Sen blev det inte så månger fler bilder. Glömde att jag hade kamera efter ett tag, som vanligt. Dåligt av mig och jonas att inte ha ett endaste kort på värdparet :( Tack för en super fest i alla fall. Hoppas att det gick bra att städa, kan tillägga att jag inte var människa vid den tiden...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Aha, då var det ni som fick florsockret. Vårat va rent!

Typ som en dålig mandel i gröten.. mu Agh GHag h AGh gAH gahga



Tack för en kanonfest, kändes som att man knappt hann komma dit så kom taxin och körde hem oss.

2009-01-07 @ 22:45:27
Postat av: Therese

Hahaha! Jag skrattade så jag fick ont i magen!

Jonas, helt underbar och du med linan, helt sjukt!!!

Fan, vad snygga ni var och vad rolig fest att gå på. Är mycket avis!

2009-01-08 @ 11:13:13
Postat av: Madelene

Tänk att man har en sån snygg syster!! Jag tycker absolut att du måste applicera den här rockstilen på ditt vanliga jag. Älskade också linan, helt fantastiskt. Tur att du skrev att det var florsocker (även fast vi alla vet att det inte var det...) så mamma inte hade får panik.

2009-01-08 @ 12:44:38
Postat av: Carolina "LillaIna"

Woooow är ett bra ord =) Jag som är rocktjej på heltid hade gärna följt med på en så tossig fest =)



Hoppas allt är bra med familjen!



Kramar

2009-01-11 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0