När allt är grått...

Kan man tänka på sommaren! Snart är den här igen, usch vad jag längtar. Har det inte varit mörkt och murrigt lite för länge nu?


Två tjockisar en varm sommardag. Helna fick sötnosen Stina och Jag fick gullplutten Valle 3 veckor senare :)
Syster och johan i bakgrunden.


Jag och Johan på ängen vid mamma och pappas torp.


Tänk att man kan bli så stor!


Äta glass i hamnen, längtar!


Familjen sommarn 2007. Kusin Sanna, mamma, syster Therese, pappa, kusinbarn Elin, jag, kusinbarn Tilde och moster Inger. Hatar att bo så långt bort från er! Världens bästa familj om jag får säga det själv, lite galna men alldeles underbara :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det blir du som får bygga vårat hus i framtiden, Valles var jättefint!

2009-01-18 @ 18:23:18
Postat av: cicki

tack babe! (antar att det var pappa jonas som skrev förra kommentaren)

2009-01-18 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0