Bebis på magen

Stackars valle får nästan aldrig öva på att ligga på magen och lyfta på huvudet. I dag gjorde vi ett nakenfisförsök som slutade i en kisspöl. Men vad gör det när det visade sig vara såhär roligt! Från och med nu blir det en magstund om dagen :)

Jag och Valle råkade hamna hos Catrin (för ovanlighetens skull) för lite choklad och mackor. Nu är jag hemma och klockan har visst rusat iväg, snart halv två, ajaj. Undra när valle vill gå upp. Jag hoppas på 12 men får nog hålla mina små tummar för 10...  och då är jag nog ändå lite kaxig.. *host*




                      Det är inte många man kryper för men valle är helt klart en av dem! Mina tre älsklingar på golvet :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

"This picture was sponsored by Rumpan Bar"

2009-01-14 @ 19:56:03
Postat av: storasyster Therese

Duktig liten gullis!

2009-01-14 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0