Badkarsplask och långpromenad

Idag har vi inte haft mycket för oss direkt. Vi var på långpromenad med sara. Letade efter mariebergsgården som ska vara ett bra dagis. Men hittade inte dit!? Vi hittade åldringshemmet mariebergsgården med det borde ju inte vara där man ska släppa in sin lilla teling? Om någon vet vart det ligger och kan förklara på ett ytterst pedagogsikt sett för mig då jag har noll lokalsinne så blir jag väldigt glad!

Sen plaskade vi runt i badkaret så hela badrummet blev blött. Tänkte lägga ut nya klipp på youtube men sen slog det mig att man kanske inte får lägga ut klipp på nakna barn. hmm... Jag la ut ett klipp där valle gravar istället :)

Kameran är fortfarande död så idag blir det lite nostalgibilder från min mobil:


Valle alldeles nyfödd på bb.


Jag och Valle väntar på att pappa ska komma till Gävle. Pappa får mms så han inte glömmer hur vi ser ut... :P


Pappa och Valle gäspar ikapp på tåget.


Valle på toppenhumör på Helenas Cocktailparty :)



Valle hjälper pappa att jobba.


Den här lilla grabben hittade vi på ikea, köpte honom för en billig penning i början av november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0