Babysim

Idag har vi premiärbadat! Så mysigt och lite läskigt. Mest för lilla mamman tror jag... Man vill ju inte tappa guldklimpen i golvet direkt. Vi insåg oxå att det kommer bli svårt att ta kort på våra små bebisar medans de badar. Därför måste vi ha med oss en assistent som kan ta kort (och vara barnvakt när mammorna duschar). Assistent köpes!


Valle laddar inför badet! (det enda kortet som vi hann ta...)


Eddie däckad efter badet :)

I helgen gjorde vi paj. Jag som inte ens gillar paj tyckte att denna var riktigt god.
Vi hittade lite kyckling och bacon i frysen. Sen lite stekt hackad lök och äggstanning. Klart!! Som min mamma sa sist jag var hemma. "Jag kan ta lite mat till vinet" ;) Då slinker allt ner...


Mums!

Kommentarer
Postat av: Henke

Det blir lättare och hitta en assistent som får vara med när mammorna duschar :| ...

2009-01-19 @ 15:02:25
Postat av: cicki

hahahahaha fy!! ;)

2009-01-19 @ 15:33:55
Postat av: Jonas

Jag hoppas att du sjöng "Eye of the tiger" när du gick med Valle mot bassängen?

2009-01-19 @ 16:13:18
Postat av: madde

så söta! han kunde väl ryggsim?

2009-01-20 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0