Angående gårdagens shopping...

Man var ju lagomt kaxig när man kollade om man hade pengar på kontot. Nu jävlar skulle det brännas pengar! Ska nu redovisa vad jag kom hem med: Pyamas och näsdroppar. Givetvis inget av dem till mig...



Valle supernöjd i sin grodpyamas! Som visade sig vara lika liten som de han hade innan... Jag tror visst att ungen är lite mindre än vad han är.



Efter en kastspya fick pyamas nr två åka på. Jag ångrade då att jag gnällde på stan och sa "varför måste man köpa pysamas i två-pack" Nu vet jag bättre :)

Fast vi hann med en lång fika oxå. Blåbärsbakelse och en hemlig gäst blev det.


Catrin tog oxå en bil till ett mms, men hon tyckte mest att det såg ut som en kräka. Lovar att den smakade mums!


Hittade en annan bakelse i min mobil. Alltså en bild inte själva bakelsen (även om det vore väldigt trevligt och praktiskt).
Makabert att äta en stackars groda men Emma sa att den smakade ljuvligt :)

Strax ska jag o Valle gå på långpromenad med Sara och ikväll blir det fest med gänget! Kommer blider på spektaklet imorgon, om jag kommer ihåg att ta kort vill säga...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg pyjamas en sån har Bertil också haft! Ha en kul kväll!

2009-01-31 @ 22:04:14
Postat av: minimoster

Gullefjun!

2009-02-08 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0