Tisdagsmys

Idag har jag och Valle varit mycket duktiga. Vi masade oss iväg på babysång och fika. Det var tydligen väldigt utmattande att höra mamma sjunga för efteråt så sov Valle i 3 timmar.

Sen fick vi tjejbesök för lite tacos, vin och två skräckfilmer. Tur att catrin tittar på filmen istället för som vissa andra -jag. Jag pratar mig genom filmen och sitter sen som ett frågetecken, då är det bra att ha en tolk som förklarar allt. Tusen tack Catrin och Jessica för att ni förgyllde min och Valles kväll :)

Inga roliga kort har jag att lägga ut heller. Galet tråkigt inlägg. Ska leta lite bland gamla kort.



Blå gruppen ägde, eller hur Henke! Jag tycker så synd om snubben som trillat i :(
Jag och Henke utmanar dock ödet.

Kommentarer
Postat av: Henke!

Självklart kör man lite offpist! (Inte så mainstream på längdskidor)



Du kan inte tycka synd om zombien som bor under isen. :\

2009-02-04 @ 08:02:41
Postat av: cicki

hehe jag som trodde att det var den där carlpetter som gått genom isen ;)



Offpist är givet för blågruppen! Synd att mina skidor hellre åkte bakåt än framåt. Din mamma måste vara ett skidproffs :)

2009-02-04 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0