Gävle

Jag och Valle har precis varit ute på en långpromenad i strålande solsken. Så märkligt att 30 mil kan göra en sån skillnad. Här är det massor av snö, så vackert! Plutten ligger ute och sover och jag passar på att dricka lite kaffe och surfa lite. Morfar har tagit ledigt idag och snart kommer kusin Helena med barn och lillasyster Madde.

Imorgon ska vi till ett stort äventyrsbad, tur att Valle har fått diplom för avklarad babysimutbildning. Annars hade det nog aldrig gått.


Valle med igelkott på rumpan :)

 
Grabbarna grus!              Kusinerna provar spjälsängen med hemmagjort spjälskydd!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har ju problem, Du/ni har varit ifrån mig i ett dygn och jag saknar er redan massor.....som sagt jag har problem€;).....hoppas ni har det super där uppe!! Kramar

2009-02-19 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0