Gå och lägg mig nudå

Vad gör jag uppe? Valle och Jonas snarkar ikapp i sovrummet. Gjorde ett försök att somna men det var bara att erkänna sig besegred och gå upp igen. Jag är ju en småbarnsförälder jag ska vara trött! Anar att jag lär vara det imorgon... Hmmm en självuppfyllande profetia med andra ord. Bra jobbat av lilla mamman.

Det knakar i akvariet. Undra om det kommer ligga 400 liter vatten på golvet till frukost.


Sov gott där ute!



Denna bild dök upp när jag kikade runt lite på gamla bilder :) Jessica tar en tugga av Catrin! Näää jag gör ju verkligen allt för att inte gå o lägga mig. Skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mm, Valles snarkningar var sjuka.



2009-02-17 @ 10:16:53
Postat av: Matilda

Hepp!

har du ställt om dygnet efter kryssninge? Hade ni kul?

kram

2009-02-17 @ 13:33:44
Postat av: Sara

Hur gick det med akvariet??



Nää, det Sätravallen jag pratar om ligger utanför Linköping...

Hoppas du kan sova bättre inatt, men det brukar ju sällan bli ett problem om man sovit dåligt föregående... Iallafall inte om du frågar världens tröttaste Sara. ;-P

kram

2009-02-17 @ 16:51:44
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0