Ett kort litet inlägg

Har en sovande bebis i knät så detta får bli kort. Snälla Marie har skickat över babysimbilder på våra badpojkar så här kommer två bilder. 


Valle är nu mer så kaxig i vattnet att hela gävleklanen ska till äventyrsbad när vi åker hem! (18-23 Feb)

Pratade nyss med min mamma på telefon. Hon säger att hon har sett Valle äta palsternacka här på bloggen. Alltså inte bara på bild utan ett vidoklipp. Jag har inget minne av att jag lagt in något sådant klipp... frågan är om någon mer sett detta eller om min mamma helt enkelt saknar Valle så pass att hon börja se syner?

Kommentarer
Postat av: Malin

En sån sötis, Molly hälsar att hon gärna följer med och badar sen om hon får. Storebrorsan ska ju snart på dagis så då hoppas vi att du och Valle har tid att leka lite med oss också :)

2009-02-12 @ 21:45:52
Postat av: Jonas

Det är helt ok.



Sålänge vi kommer överrens om att det heter "Simskola" och inte babysim samt "Konsert" istället för "Babysång", ok?



2009-02-12 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0