Tiotimmars-fest det är lagom

Ska det vara så ska det vara rejält! Det blev en riktig brakfest som visst råkade sluta efter klockan fyra...Det var väldigt skoj och valle var helnöjd hela kvällen. När han väl somnade slocknade han på 1 sekund. Underbart med massor uppmärksamhet helt enkelt :) Så vi måste ha fler fester i samma anda, för Valles skull alltså...

Tyvärr förlorade vi två tappra hjältar till ett annat nattskift än vårt. Catrin och David spenderade sin natt på verket och jag hoppas att de i alla fall hade lite skoj innan de var tvugna att gå. Vi fick lära oss bra mycket om otäcka sjukdomar vi ska passa oss för, tack Catrin ;)

 
Dante tar hand om Valle/Peter tar hand om Valle -Undra vem man ska anlita som barnvakt? :P

  
Pojkarna har cigarrpause på balkongen. Brr det var superkallt! (tyckte jag som satt inne)

 
Hmm vet inte riktigt vad som händer här... men piggelin är gott!


  
Trots flera laglottningar så hamnade Jonas och Henke i samma lag. De tvingade mig att ta kort varje gång de vann, vilket var alla gånger. Men alla förstår ju att de har fuskat. Jonas är ju som bekant en känd fuskare och Henke var nog inte svårövertalad. Den dolda barnpåsen användes flitigt...

 
Klockan fyra firades segern med en kärleksbalad, det var vackert så det förtog :)

Tack för en superskoj kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var verkligen skitkul! Måste säga att Henke ser lite mindre exalterad ut över våran 3e vinst än vad jag gör.



Sen vad det gäller fusk.. Ni är bara bittra förlorare :)



muA UgaHg AHGh AGhg AHg AHGh AGh AGHa ghag





ETTAAAAAAA!

2009-02-02 @ 00:34:56
Postat av: Henke

Klart jag är tagen!

Jag är inte van att vinna sådana där spel... Speciellt inte med sån utklassning!



Frågan är om någon någonsin kommer slå mina skicklighetsdragningar med 4 tjuvar i en omgång..



1a!

2009-02-02 @ 11:27:35
Postat av: cicki

Fuskare är ni allihopa! :P Jag och sara ägde för i tog ur vuxenpåsen. Hur lätt är det att klara Tahiti (litet skratt i mitten) hehe

2009-02-02 @ 13:07:56
Postat av: Jonas

Ungefär lika lätt som att få fram staden som rimmar på kissa.

2009-02-02 @ 16:06:53
Postat av: Dante

Eller Sveriges högsta berg, Kilimanjaro.. :D



Riktigt rolig fest, mycket skratt och väldigt skojiga spel. Måste också säga att jag är mycket imponerad av Catrins medicinska expertis och Henkes fantastiska Hip-hopskills.







2009-02-02 @ 16:50:57
Postat av: Henke

Hum... på vinnarbild 2....

Varför ligger det 4 tjuvar i vår rad? Tjuvarna ska väl inte ligga sådär?



Jag menar, det ger en orättvis bild över hur överlägsna vi var.... Om man inte kan reglerna så kan man inte uppfatta hur stor utklassningsseger var. Om dessa hade placerats rätt så hade motståndarlagen knappt kommit över halv spelplanen...



(Dessutom ligger det två marker på ett ställe av dante och Peters bana, Förmodligen är det en marker som vi (jag och Jonas) missade att lägga i vår rad efter att vi klarade den).

2009-02-02 @ 16:59:45
Postat av: cicki

Bortförklaringar bortförklaringar! Jag kräver en revansch! ;)

2009-02-03 @ 00:09:27
Postat av: Catrin

Dante- Jag är inte bara traversförerska, jag är gynekolog också....

Det kan man iallfall tro efter lördagens otroligt konstiga frågor-som jag kunde svaren på-mycket märkligt:S

2009-02-03 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0