Det snöar!

Äntligen har första snön kommit och det ligger faktiskt lite kvar ännu. Efter en underbar middag som Jessi hade med sig (snacka om lyx) så tog vi en promenad i 0-gradigt väder med snöflingorna dalandes ner. Helt underbart! Man känner att julen snart är nära. Synd bara att jag inte köpt en endaste julklapp, skicka gärna över en önskelista du som vill ha något... Nu är det söndag och 3e advent, dags att tända det tredje ljuset. Ni som inte kan dikten får bakläxa! :)


Kvällspromenad!

Kommentarer
Postat av: Pappan

När tredje ljuset brinner vi braxar snart ska få, 2 fina fast med händer dock glada vi är ändå!

2009-12-14 @ 18:43:34
Postat av: Pappan igen

Nu har Lucia varit här och jag har hängt upp min strumpa, när hon gick förbi spanade jag på hennes rumpa!

2009-12-14 @ 19:11:46
Postat av: ★Svantes mamma★

Mysigt!!!



2009-12-14 @ 21:01:41
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har pappan druckit för mycket av sin glögg? ;):)

2009-12-14 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0