Sommar o nytt jobb

Här var det dött. Men det har sin förklaring! mamman har plötsligt fått kasta sig ut i arbetslivet. Denna vecka jobbar jag heltid för att hinna få lite överlämning därefter kommer jag jobba 3 dagar i veckan.

Sommaren kan man sammanfatta med att den var helt underbar trots lite nervositet och stress inför bröllopet. Två underbara möhippor, ett underbart bröllop och massor av roliga upptåg och resor. Årest västkusttripp blev om möjligt ännu mer lyckad än förra årets (i år sken till o med solen!).

Har massor av bilder jag skulle vilja lägga ut, inte minst för att jag själv ska komma ihåg vad vi haft för oss... Här kommer några!


Pappan köper pyamas till Vallen.

  
Mys på Sydlångö!
Molly o Valle har skoj med en kaffepanna o delar av gänget hänger.





Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Spännande med nytt jobb... Hoppas att du trivs!



Hur gammal är valle nu??? Kram kram

2009-08-28 @ 09:21:22
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Sara

Guud vad stor valle har blivit! kände knappt igen honom. :)

2009-09-02 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0