Snart bär det av

Vår efterlängtade tripp till västkusten nalkas. Nu ska vi "bara" packa lite. Det har hänt massor sen sist men jag minns knappt något. Tur att jag tagit lite kort så jag vet vad vi varit med om :P Slänger ut ett gäng i nästa inlägg.

En vecka var vi runt o badade i nyköping. Ett nytt favvisfik - ängstugan och ett nytt favvisbad - jogersö. Superbra när man har barn.

Råkade dessutom söka ett jobb som jag lyckades knipa så nu ska mamman börja jobba också, hoppsan. Jag som tänkte vara hemma till mars 2010...
Till det en ny frilla. Blir tyvärr som vi alla vet inte vidare bra på kort så vi får se om något kommer ut på bloggen.

Tack för besöket Henke, missade det tyvärr men det blir väl fler gånger :)

Ulrika fick en underbart söt liten Wilhelm, stor stort grattis igen. Lägger ut bild om jag får.

Kommentarer
Postat av: Herr Bollvik

Booooooo! Ge mig bilder!!

2009-08-14 @ 19:50:56
Postat av: Anna

Jaaaaaaaaa, bilder!

2009-08-15 @ 07:47:03
Postat av: Helena

Grattis grattis till jobbet! Saknar er såå!!! Kram

2009-08-15 @ 10:11:59
Postat av: -svantes mamma-

Hej!



Hihi ja, man blir lika kär varje gång det där glada leendet dyker upp! Valle är en supersöt pojk han med!



Spännande med en långresa! Hoppas allt går fin fint och att ni får det trevligt ihop!



Massa kramar till er!

2009-08-16 @ 10:38:05
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: Ullis

GRATTIS! till nya jobbet. Självklart får du lägga ut bild. Kramar

2009-08-18 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0