Det tickar på... lite väl snabbt!

När lilla mamman behöver muntras upp får ni mig på topp igen. Efter att ha väntat på maten i en timme var alla såhär fokuserade :) Så glad att jag har er!




Söndagsfika. Valle lär robin att vinka :P


Det börjar hända saker i lägenheten. Inga sladdar synliga!!



Långpromenad till ängstugan. Så mysigt! Valle intar snygg sovställning.


Valle plaskar och myser med delar av sin extrafamilj. Hur skulle lillamamman klara sig utan er?


Hur många behövs för att slinga ett hår (catrin med den snygga mössan). Rätt svar 10st. ;)

Nu drar vi till Lidsjön och badar!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åhh, vad jag saknar er därhemma exra mycket när jag ser bilder på allt mysigt ni gör!

2009-08-04 @ 18:01:10
URL: http://jocarlson.blogspot.com/
Postat av: Jonas

Rätt svar är: 10 pers och en okalibrerad espressomaskin!

2009-08-08 @ 16:16:56
Postat av: Madelene

men hur söt är inte valle med kepan och gubbstilen! Helt otroligt. Och när han vinkar, det lilla livet. Är han inte för liten för sånt, vinkandet alltså? Känns så flörtigt på något vis.



Mycket fint har ni fått det hemma, och valle in action där nere på golvet... snutt!



När ses vi igen? Och hur gick intervjun??



PUSS

2009-08-09 @ 00:36:51
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Henke

Hum... Nu får ni allt ta och bjuda in mig på fika någon dag! Jag vill se hur er lägenhet ser ut! :)

2009-08-11 @ 11:24:55
URL: http://www.inskogen.se
Postat av: cicki

Henke du är välkommen! Jobbar du? Kom förbi på en kaffe imorrn annars.. fast hmm.. du lär väl inte se detta kanske..

2009-08-13 @ 21:32:36
Postat av: Henke

Nope!

Jag är ledig.. Jag passar på att skriva till JOnas på MSN :)

2009-08-14 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0