Två snarkande familjemedlemmar

Valle vaknade för en stund sedan och var ledsen. Han fick sova vidare i min famn. Nu snarkar han högt, brås på pappa. Ska bli underbart att flytta så att skrutten får eget rum. Då behöver jag bara bråka med pappan...

Apropå lägenheten så har det hänt supermycket där när jag var i Gävle. Jonas och hans syskon har jobbat stenhårt med att ta ner vägg, slipat, spacklat och flyttat garderober. Längtar verkligen efter att få flytta in nu. Måste måla 4 rum till och få in 90kvm golv sen är det dags. Superstort tack till Åsa, Mats och Anders som hjälpt oss så mycket. Verkligen guld :)

Idag hade vi en robinsondag här hemma. Malin , Molly, Valle och jag hade två avsnitt att ta igen. Vi fattade inte så mycket då vi inte hade vår tolk med oss. Kan också vara att vi vill pratade och gullade med bebisar samtidigt som vi tittade. Mem vi är ju tjejer och kan göra flera saker samtidigt, eller? ;)

Sen blev det öppna förskolan för lite billigt fika och bebismys. Undra när man ska städa, tvätta och laga mat...? Det är väl pappans jobb har jag för mig.


Gullungarna våra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh,måste skicka det till mig, så bra var inte mina kort - fast man kan undra vem som är äldst av dom :)

2009-04-08 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0