På landet

Hönan sköter sig fint. Jag och Valle har matat henne två gånger men hon verkar vara mest intresserad av att ruva på sina små ägg. Hon blir nog en bra mamma om några veckor.

Valle kryper runt på en filt i skuggan och jag ligger i solen och läser tidning. Livet är svårt ibland... Strax ska vi packa ihop oss lite och äka in till stan för en fika på Catrins solterass. Sen blir det fest med vännerna i örstig. Hörde något om dansmattevm, hoppas att jag hörde fel. Jag ska dels vara nykter och dels har jag inte studsat runt på nån matta sen senaste mästerskapet... gulp.

Over and out

Kommentarer
Postat av: madelene

Åh, men fina lilla Agda. Hon kommer att bli en god mor. Valle är sjukt söt på alla bilder. Den när han ålar sig upp med stora blå ögonen! Så vacker. Och när han luktar på blommorna. Vill träffa gullet snart. Kommer Therese och Jörgen till er i helgen?

2009-05-01 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0