Massor att göra

Men så lite tid...

Man hinner ju knappt skriva något på bloggen för att tiden rinner iväg så fort. Kan i och för sig vara Valles fel eftersom han är sjuk. Hostig, snorig och vill inte alls leka själv. Han lekte visserligen exorsisten alldeles nyss. Det var nog tre barnmatsburkar som kom ut (märkligt då jag bara matat in två...). Sen gick vi på en uppfriskande promenad (till ett kondis där vi intog nyttiga blåbärsbakelser).

Åsa min svägerska (inredningsdesigner, weddingplaner, personalshopper och fotograf) har tagit underbara bilder på Valle och resten av familjen i helgen. Väntar på Jonas usb-minne så jag kan lägga in några på bloggen! 

Tills vidare kommer några bilder från fredagens bebisträff med Nora.


Valle undersöker en ny och spännande leksak :)


Söta Nora 3 månader övar att ligga på mage. Superduktig tjej!


Valle busar med gudmor - mamman fikar...

Kommentarer
Postat av: Gudmodern

Hur ser Gudmodern ut egentligen? Man ställer sig frågan varför det ser ut som om jag har knullruffs?

Vad hände egentligen på torsdagskvällen Cicki?

Vad hade du i mitt vin?

Men jag ser ju gla´ut så vem bryr sig??

2009-04-14 @ 19:06:00
Postat av: cicki

haha sorry, trodde inte att du skulle märka ;)

2009-04-14 @ 19:08:11
Postat av: Jonas

DET VAR JAG!!!!!!!!

2009-04-14 @ 22:55:26
Postat av: Gudmodern

Jag märkte ju ingenting heller...inte förrän jag såg kortet! Tror minsann jag ska komma varje dag och dricka vin:)

2009-04-15 @ 16:20:49
Postat av: cicki

Du är välkommen ;)

2009-04-16 @ 08:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0