Liten munk och tjejfest

Vet att det är dåligt med uppdateringar på bloggen men det är ju så underbart väder... Jag och Catrin har precis upptäckt en underbar solterass utanför hennes fönster och den tar väldigt mycket tid i anspråk. Nu måste vi investera i solstolar och ett bord sen kan det knappt bli bättre (medan jag skriver detta så bestämmer säkert gud att antalet resterande soldagar i år är lika med 0)


Precis innan man ska gå till krogen är man såhär snygg... hoppsan! Anna och jag på topp på förra veckans tjejfest :)


"Gudmoren" har tagit sitt ansvar. Se vad fint den lilla munken har det.


Jepp, han kan redan läsa. Han fastande för en annons med skor, är det är bra eller dåligt tecken?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jesus och skoannonser? :( Tror jag måste börja lägga mig i lite mer...

2009-04-26 @ 22:21:03
Postat av: madelene

Snygging!



Bra att gudmor tar ansvar. Läser hon högt ut helige skrift för barnet också?

2009-04-26 @ 22:41:37
Postat av: cicki

Givetvis läser hon ur evangeliet dagligen för min son.

2009-04-27 @ 09:26:29
Postat av: Anonym

"Jesus och skoannonser? :( Tror jag måste börja lägga mig i lite mer..." jag tror det är tvärt om.. för mycket pappa i de vanorna!

2009-04-27 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0