Tankar om natten



Kom precis på vad jag låg och tänkte på i natt. Kanske inte rå roligt för er att läsa men hysterisk gravid kvinna gör lite som hon vill :P

Förra året hade vi en väldigt speciell sommarersättare på jobbet. Han klarade aldrig arbetsuppgifterna och betedde sig väldigt märkligt. Han följde inte det sociala spelet överhuvudtaget. Kakor som jag köpt till kaffet åt han till frukost, dvs ALLA kakor. När jag fick jobba för tre, fick ju göra om allt jobb som han "gjort" undrade han varför jag var lite trött. Vi kallade honom förövrigt för Kakan hela den sommaren och jag ler fortfarande när jag tänker på hans hasande gångstil med slappa raka armar utmed sidorna.

Till saken. Kakan berättade glatt att de brukade kalla mig och Jonas för Lilla anna och Långa farbrorn bakom våra ryggar. Det är nog inte meningen att man berättar sånt för själva offret dvs mig. Men i Kakans värld gör man det. Jag blev lite sur och snäste något i stil med -"vad roligt för er då!" Men såhär i efterhand så har jag ju insett att han har rätt!

Jag älskar Lilla anna och Långa farbrorn! Det går ju inte att förneka att det är klockrent :) Kakan du äger!

Sen blev jag lite rädd igen. Är det pedofilvarning på långa farbrorn eller är han bara som killar är mest? Vad tycker ni? Klicka på bilderna för lite mer info.

                

  

Kommentarer
Postat av: Jonte

Vissa gillar och bli kliade på ryggen, andra har en orm i fickan!

2008-09-23 @ 18:30:23
Postat av: jonas

Jag tror att Inger Sandén gick på "den enkla" en gång i tiden. Det är nog därför hon vill utsätta Lilla-Anna för det..



2008-09-23 @ 18:35:24
Postat av: Josephine

Jag är fantatiskt imponerad av ditt bloggproducerande! Och den där morphgrejen måste vara smått beroendeframkallande... Skrattade så jag grät åt nisses o catrins första bebis, jätteelakt... Så nu tänker jag aldrig bidra medmin egen bild till det där, det kan bara innebära dålig karma... Hoppas bebisen ger upp sitt trygga bo snart, så du kan få komma ned på stan igen - du måste ha missat massor :)

2008-09-24 @ 04:43:03
URL: http://jocarlson.blogspot.com/
Postat av: Madelene

Hahaha, "det kliar i fickan".

Gud så roligt. Jag har också kallat er för det bakom er rygg. Tycker dock att det är lite oroväckande att du är lilla anna...

2008-09-24 @ 10:29:06
Postat av: Dante

Vet inte om det där med ormen i fickan är tillräckliga bevis för att döma farbrorn. Vem vet, han kanske hade en snok i fickan? Däremot upptäckte jag vid noga studerande av bilden ett otvivelaktigt bevis. Kollar man noga så ser man att långa farbrorn använder fluga, vilket är ett av få bombsäkra kännetecken på just en pedofil.

2008-09-24 @ 11:11:24
Postat av: Cicki

Flugan gör det helt klart lite läskigt. Tänker man på Jonas som långa farbron så är ju snok i fickan något man får räkna med. Eller snarare huggorm när jag tänker efter...

2008-09-24 @ 15:09:52
URL: http:///bollviks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0