På allmän begäran

Nää, där ljög jag igen! Tristess kan göra mycket med en människa. Speciellt när man har en liten minimänniska som bor i ens mage som samtidigt försöker ta sig ut genom alternativa metoder. T ex genom bukväggen. Tror att han kanske hittat en liten fickkniv som han skrapar på väggen med. Ser framför mig "nyckel til frihet"...

Nog om det. Jag vill nu dela med mig av mitt senaste projekt. Först var det en kul grej nu är det blodigt allvar!
Jag har klippt mig i en mycket moderiktig tantmammafrisyr, ser förjävlig ut :( Insåg att internet och mina kära läsare (alla två) kan hjälpa mig med detta problem. Kika på bilderna nedan och kom med förslag på bästa frisyr!


1950                           1952                      1958                       1962


1968                          1976                      1978                        1990

Mamma har ju ändå alltid sagt att allting kommer igen så varför krångla till det så mycket?


Kramar och hjälp mig nu!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

1950 och 1968 är hetast. Med rätt kläder till så!

2008-09-22 @ 16:52:54
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: jonte

Fusk, du är ju snygg i alla! Jag ser ramsné ut och .. allmänt konstig. :)



Jag röstar på 1968!

2008-09-22 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0